بالاترین دو حرف مثبت   2009-06-21 12:18:08

new_win علی لاریجانی، رییس مجلس ایران: مسئولان به درخواست‌کنندگان تجمعات اجازه بدهند، کاش اعضای شورای‌نگهبان از نامزد خاص حمایت ـ۲۵۱ کلیک
Language Bookmark ourprotest.blogspot.com

رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه زنده شبکه 2سیما مطالب مهمی در باره انتخابات بیان کرد. لاریجانی گفت: بخش عمده‌ای از مردم تصورشان در باره نتیجه انتخابات با نتیجه رسمی متفاوت است. باید به این تصور احترام گذاشت و حساب این جمعیت زیاد را با گروهی اغتشاش‌گر مخلوط نکرد. رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در باره برخی شائبه‌ها گفت: اگرچه شورای نگهبان را افراد متدینی تشکیل می‌دهند اما کاش برخی اعضای آن به نفع یک کاندیدای خاص وارد میدان نمی‌شدند. علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شورای نگهبان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند تا اعتماد مردم در رسیدگی به تخلفات جلب شود . ادامه خبر در بلاک، خواهشمند است به لینک مراجعه فرمایید.


new_win سخنی با کارکنان صدا و سیما ـ۳ کلیک
Language Bookmark sarbazemihan.wordpress.com

شمايي كه با پول اين جماعت ميليوني خس و خاشاك ،ده ها بار در مورد يك مجروح فلستيني يا لبناني گزارش ميدهيد و تصاويرش را پخش ميكنيد آيا نميبينيد كه چگونه هم وطنانتان در وسط تهران به خاك و خون كشيده ميشوند. يا اينكه به خاطر يك برج حقوقي كه از ماليات همين مردم دريافت ميكنيد دم نميزنيد? ميدانيد در اين چند روزه نظر مردم به كل نسبت به شما عوض شده و شما را به چشم يك مشت آدم ترسو ، دروغگو و وطن فروش نگاه ميكنند؟ چه اين جنبش پيروز شود و چه همه خس و خاشاكها به آتش كشيده شوند با اين رويه اي كه در پيش گرفه ايد فردا روزي ميتوانيد در بين اين مردم زندگي كنيد ?شرومتان باد اگر با دست رنج من فرياد ازادي خواهيم را به تصوير نكشيد.ظلمي را كه به خواهرتان ندا و نداها شد نميبينيد ؟ چشمهاي خود و دوربينهايتان را باز كنيد.بالاخره اين تصاوير را همه دنيا ميبيند .حتي با موبايل. تاريخ را چه ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرگ بر ترسو ، مرگ بر خائن ، مرگ بر دروغگو ، تف بر وطن فروش، هركه باشد من يا شما .


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات